Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg je ervoor dat wespen weggaan,blijven van eten dat je in kippenhok hebt gelegd?

Wij hebben kippen , en nu heeft mijn man een half pak suiker bij in het kppen ren gelegd, dit is deels nat geworden, gesmolten en nu zit het op die plek vol met wespen. Wat nu te doen? Waar houden wesoen niet van ? Hoe jaag je ze weg , en kan ik de aarde met suiker verwijderen ?

9 jaar geleden
in: Tuin
2.2K
Rieneke1
9 jaar geleden
Waarom geef je suiker aan de kippen?
doralien
9 jaar geleden
Tja...k had geleisuiker die bruin uitgeslagen was en het is toevallig dr verstrooidheid bij het kippenafval geraakt en pas veel laat ondekt ...stom maar ja...niet de bedoeling....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zou maar een grote bats pakken en de suiker wegscheppen, Gooi maar op een plek in de tuin waar niemand er last van heeft

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lekker laten zitten, de wespen doen verder niets, ze tanken alleen wat brandstof om weer voedsel voor hun larven te gaan zoeken. Misschien kun je de suiker met aarde een beetje opruimen als het donker is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding