Wie of wat eet mijn canna's op?

Elke dag zie ik minder blad en daar baal ik van. Er zitten geen beestjes op, dus iets eet hier 's nachts van. Maar wat ???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
2.1K

Het beste antwoord

Dit lijkt erg op de vraat van slakken. Die komen 's nachts tevoorschijn en zijn er op het moment in grote getale, zeker na de vele regen van de laatste week.
Ik heb het ook, vooral op de pompoen- en zonnebloemplanten.
Een omhoogstaande rand van jakobsschelpen eromheen zetten werkt prima, ze blijven er nu vanaf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geweldig idee. Ga ik gelijk uitproberen.
Rieneke1
9 jaar geleden
Of Escargo van Ecostyle, +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Juist Rieneke, Escargo, is niet giftig voor andere dieren, huisdieren en kinderen!
Alleen voor slakken.

Andere antwoorden (2)

als je ze in potten hebt staan kun je de rand insmeren met vaseline daar hebben slakken een hekel aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zijn kleine rupsen van 1 tot 1.5 cm groot en ze zijn groen.