Wie kent deze bloem?

Ik dacht dat er bloemen in deze plant zouden komen maar er gebeurt maar niets. Wie kent deze plant en kan me meer vertellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Het is de bekende duizendschoon.
Die bestaan in heel veel kleuren en soorten.
Het is een tweejarige plant, die het eerste jaar alleen maar groeit en het tweede jaar gaat bloeien en na de bloei dood gaat, maar soms nog een jaar langer mee gaat.
Hij moet er dus vorig jaar al gestaan hebben, als een bladrozet, laag bij de grond.

Toegevoegd na 1 uur:
het kan nog wel 2 a 3 weken duren voordat de eerste bloemknoppen zichtbaar worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+
http://flowersandhome.blogspot.nl/2011/05/shapes-and-shades-of-green.html Iets naar beneden scrollen en daar staat hij, zonder bloemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bent de enige die het goede antwoord wist. Ik had het inmiddels al gevonden, maar bedankt voor je reactie op mijn vraag.

Andere antwoorden (1)

dat is een hennep