Hoe haal je kattenpis(stank) uit tuinaarde?

Ik wil een moestuintje beginnen, is deze tuinaarde nog bruikbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
2K

Antwoorden (2)

Nee dat gaat je niet lukken,er zit maar één oplossing op en dat is alles uitgraven en nieuw aarde erin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of de tuinaarde nog bruikbaar is weet ik niet zeker, aangezien te veel kattenpis niet goed is voor planten. Het lijkt mij daarom niet verkeerd er wat verse aarde bij te strooien. Daarnaast, door er koffie te strooien (straks ook tussen de planten) blijven katten uit de buurt en worden er regenwormen aangetrokken, waardoor een activer bodemleven ontstaat.