Wat voor BTW tarief wordt in de hoveniersbranche gebruikt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Hiervoor geldt het 21 % tarief voor de arbeidsuren.

Toegevoegd na 18 uur:
ik zie inderdaad dat er nog steeds sprake is van een tijdelijke verlaging van de btw Tijdelijke verlaging

De verlaging is tijdelijk. Als gevolg van de begrotingsafspraken 2014 is de einddatum verlengd van 1 maart 2014 naar 31 december 2014.
10 jaar geleden
Tot 1 maart 2014 geldt (tijdelijk) het tarief van 6 procent voor aanleg en onderhoud van tuinen.