weet iemand een site met heel veel info over sla ?

ik moet een verslag schrijven over sla.
Maar ik kom geen goeie sites tegen weet iemand er misschien een ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Het groenten en fruitbureau geeft veel informatie over de verschillende soorten sla. Je kunt daar het beste kijken onder de rubriek bladgroenten. Vervolgens kun je zelf per soortnaam gaan zoeken naar meer informatie, bijvoorbeeld op de websites van telers. Je kan ook een e-mail sturen naar het groenten- en fruitbureau met de vraag of het bureau je nadere informatie kan verstrekken voor het schrijven van een verslag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer: WikiPedia: