Wij hebben in de tuin een pot pindakaas voor de vogeltjes,kan dit of moet het speciale pindakaas zijn?

De buurvrouw vertelde dat gewone pindakaas niet goed was voor de vogeltjes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Voor tuinvogels kan pindakaas een welkome aanvulling zijn als voedselbron, vooral in de koude wintermaanden. Pinda’s zijn namelijk zeer calorierijk en voedzaam. Veel mensen laten hun tuinvogels dan ook de restjes uit hun pindakaaspot eten of geven pindakaas afkomstig uit de supermarkt. "Gewone" pindakaas bevat echter zout en dat is ongezond voor vogels.

Vivara vogelpindakaas uit eigen productie bevat geen zout en is daarom een gezond alternatief.

De voordelen van Vivara vogelpindakaas:
• Voedzaam en calorierijk
• Geen schadelijke ingrediënten zoals zout en gebrande pinda's
• Ontwikkeld in samenwerking met Vogelbescherming Nederland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan en bedankt voor je +