Als je bij Gamma een kettingzaag huurt krijg je er dan ook kleding, handschoenen en oorbeschermers of moet je die apart huren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Handschoenen zijn niet zo belangrijk, je hebt een normale kettingzaag altijd met twee handen vast, je kan dus niet in je handen zagen.
Iets voor je gezicht en voorhoofd en beenbescherming zijn de twee belangrijkste dingen. (naast oordoppen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en wat voor kleding verwacht je eigenlijk?

Het beste antwoord

Kleding krijg je er niet bij, handschoenen kun je erbij kopen, gehoorbeschermers krijg je er de ene keer wel en de andere keer niet bij, vraag erom bij de servicebalie, want je hoort ze er wel bij te krijgen.
Lees de instructies goed door voor je begint aan je klus.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je krijgt van die rubberen oordopjes mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Maar handschoenen met zaagbescherming hebben ze niet bij de gamma.
(en zijn ook niet nodig als je een kettingzaag met twee handen vasthoudt, zoals het hoort)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat meer om de grip die je meer hebt met speciale handschoenen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe het zit met de handschoenen dat weet ik niet, wij leenden ze van de buurman, die zelf ook zo'n zaag bezit, maar bang was voor schade aan zijn ketting, vandaar dat wij het apparaat huurden, als er een grote boom om moest. Bij de Gamma vergaten ze regelmatig de oordopjes mee te geven, bij Karwei zijn ze daar secuurder in.