Met HG krachtreiniger voor parket (Polish remover) verwijder je olie.
Met de Wax remover verwijder je was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het beste wat u eerst kunt doen is wachten tot het vet hard is. Als dat namelijk is gebeurd kunt u veel makkelijker het vet verwijderen met uw vingers, de botte kant van een mes of een gourmetspateltje. Kijk wel uit met scherpe voorwerpen, want deze kunnen het hout beschadigen.

Als er hierna nog resten vet overblijven op het hout, kunt u deze restjes verwijderen door er eerst een aantal keukenpapierdoekjes op te leggen. Met een föhn kunt u dan het restje verwarmen. Het keukenpapier zal dan het vet goed absorberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het om vervuiling gaat heb je die dure middeltjes die ik als tip gaf inderdaad niet nodig, als het om de afwerking gaat, dus als beschermlaag voor de planken, dan wel. In dat geval, prima antwoord mariejose.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt crea !