Ik heb een fluweelboom die -zonder aanwijsbare reden- ineens 1 tak krijgt die dood lijkt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de tak gecontroleerd op beschadiging of beestjes, maar kan niets vinden. Ook geen verkleuring.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Wellicht moet de boom eens gesnoeid worden.als hij te groot wordt en er is te weinig voeding,zal hij zelf een tak afstoten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een derdejaars boom. En echt groot is hij nog niet.
niko
10 jaar geleden
aan de foto te zien een vreemd geval.toch is het enigste dat ik kan bedenken dat de boom "denkt"niet genoeg voedsel.tak afstoten.