Op de 2e dag dat ik mijn Magnolia tak in huis heb gaan de bloemen hangen en worden ze langzaam bruin. Wat moet ik doen om ze wel in leven te houden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
1.9K
burgos
10 jaar geleden
Zijn niet in huis te houden,is geen binnen bloem.

Het beste antwoord

Tips:
* Koop een tak waarvan de knoppen groot en fris zijn en al een beetje open staan.
* Zet de tak op handwarm water.
* Als het heel droog is in huis, kun je de knoppen het beste elke dag even met een plantenspuit besproeien.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog een tip: sla met een hamer de onderkant van de tak kapot.