welke winkel verkoopt antiworteldoek van 40 cm breed?

bedoelt voor onkruidvrij houden paden in tuin.

Toegevoegd na 2 uur:
dacht te hebben gezien dat er 40 cm breed verkocht word en lijkt me ook wel handiger i.v.m.
rafelen en recht knippen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
Ivana
11 jaar geleden
Vergeet niet dat onkruid niet alleen uit de diepte komt, maar ook van bovenaf wordt aangevoerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dat spul toch gewoon knippen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Pelle, dat is ook mijn idee.
Je moet dat gewoon zelf op maat knippen.
jc54
11 jaar geleden
Leg het dwars. Iets van 40 cm. lang en 4 meter breed ;-)
bamibal
11 jaar geleden
Deze week bij de Action:
http://www.action.nl/products/view/id/2525/-p/viewid/9/favoritelistid/38
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goeie tip bamibal!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
blijkt inderdaad geen probleem om het op maat te knippen,dacht even dat het i.v.m.rafelen beter was om het op maat te kopen.

Het beste antwoord

Van de week nog rollen zien liggen bij de action. Handzame rollen die inderdaad weinig verlies kennen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vrijwel elk tuincentrum heeft antiworteldoek. Vaak gaat dit per strekkende meter. Bereken vooraf hoeveel meter u nodig heeft en ga met deze maten naar de winkel. Vaak hebben ze meerdere formaten en kijk welk formaat in de breedte in de buurt komt van het exacte formaat. Bij het leggen van het doek kunt u altijd nog knippen in het doek zodat het juiste formaat gelegd kan worden.