Hoe kan ik voordelig mijn gladde terras veilig maken?

Wij hebben een groot terras van bankirai. In de winter en bij regen is 't glad. Ik zoek een soort mat om er 's winters overheen te rollen zodat we in elk geval een strook veilig kunnen lopen. Wie heeft het bewezen succes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Het beste antwoord

Een strook kunstgras is effectief, en nog helemaal niet zo lelijk ook. En weer gemakkelijk te verwijderen.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of bestrooi het te lopen pad met schelpenzand.
Ivana
11 jaar geleden
je moet een keuze maken tussen het risico, toch een keer uit te glijden en een heup breken en een minder mooie oplossing voor je vlonder.
De vlonder bekleden met geplastificeerd fijnmazig kippengaas, is 100 % afdoende.
Je zou in een hoekje eens een plank kunnen proberen te bewerken met schoonmaakazijn.
Mogelijk wordt de oppervlakte van het hout hierdoor iets stroever.
Het doodt in ieder geval de algenaanslag, ook al zie je deze alg niet zitten.