Wat zijn dit voor dode wormen of dingen op het gras?

Gisteren vonden we deze grijze hoopjes op het gras onder een grote spar, het beweegt niet, lijken dode wormen
Hebben al het nodige gegoogled maar niks gevonden
Wie heeft enig idee wat het is of zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Lijkt inderdaad op een worm ofzo, en niet op stront...ziet er ook goor uit btw...

Antwoorden (3)

Dat is gewoon vogelpoep.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prroeessttt! xD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha plus want is gewoon zo.
Het doet mij denken aan aas om mee te vissen. Is er soms viswater in de buurt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik deze beide foto's zie denk ik dat deze uitwerpselen liggen onder een boom of net onder een boom. Het zouden de uitwerpselen kunnen zijn van duiven die in deze boom overnachten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen water in de buurt, wij dachten in eerste instantie ook aan vogelpoep maar als je de onderste foto vergroot, zie je dat de uiteinden recht zijn?? Zijn ook nog eens behoorlijke hopen Nog meer mensen ideeën?