is er een bedrijf die bomen omhakt in den bosch?

we hebben al gebeld met de gemeente en die zeggen dat die boom te klein is en daar geen vergunning nodig voor is nu zoeken we nog een bedrijf die hem kan omhakken in den bosch

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een hoveniersbedrijf bellen in jouw woonplaats. En als zij het niet doen kun je vragen of zij er wel één weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.hovenier.in/den-bosch
In Den Bosch zijn ongeveer 27 Hoveniers, daar zit er best wel één bij die jullie boom wilt omkappen!

Het beste antwoord

Elk hoveniersbedrijf kan dit doen. Vraag wat verschillende offertes aan.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mail verstuurd w8en op antwoord bedankt :0