Ik zoek kweeperen, omgeving Valkenswaard. Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
Amadea
11 jaar geleden
Hou deze site in de gaten: http://www.kweepeer.nl/nieuws/gratis-kweeperen/

Het beste antwoord

In de nabije omgeving van Valkenswaard wordt erg moeilijk, maar ik heb een paar suchesties voor je:
Meer dan de echte Groenteman, Handwerkstraat 10, 5554 HP Valkenswaard.
Horevica Food Specialiteiten, Weerwolf 3, 5571 MV Bergerijk
Voets Specialiteiten, Heidebloemstraat 10, 5482 ZA Schijndel
PHT Kaas & Delicatessen BV, Stadhuisplein 325, 5038 TH Tilburg,
Frutti Confetti, Kranenveld 15, 6598 CH Heijen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Nederland zie je ze vrijwel niet meer, dus dat wordt - in Valkenswaard vrij makkelijk - even de (oost)grens over wippen, en vragen naar Quitten.

De 'quitten-zeit' is normaliter eind september, begin oktober, NU dus, dus de winkels liggen er hier nu gewoon vol mee ; ze groeien zelfs langs de weg. In Nederland heb ik ze echter nooit eerder gezien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Okee, vanuit Valkenswaard is nog wel een einde tuffen.....
Informeer anders eens bij de plaatselijke groenteboer ? In de supermarkt zul je ze vrijwel zeker niet vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet of er een turkse of marokkaanse groenten boer/markt in de buurt is dan kan je ze daar kopen en ik weet niet zeker of ze ze hier verkopen maar denk het wel