Ik zoek kweeperen, omgeving Valkenswaard. Wie helpt mij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In de nabije omgeving van Valkenswaard wordt erg moeilijk, maar ik heb een paar suchesties voor je: Meer dan de echte Groenteman, Handwerkstraat 10, 5554 HP Valkenswaard. Horevica Food Specialiteiten, Weerwolf 3, 5571 MV Bergerijk Voets Specialiteiten, Heidebloemstraat 10, 5482 ZA Schijndel PHT Kaas & Delicatessen BV, Stadhuisplein 325, 5038 TH Tilburg, Frutti Confetti, Kranenveld 15, 6598 CH Heijen

Bronnen:
www.frutticonfetti.nl
www.horecova.nl
www.meerdandeechtegroenteman.nl
www.voetsspecialiteiten.nl

In Nederland zie je ze vrijwel niet meer, dus dat wordt - in Valkenswaard vrij makkelijk - even de (oost)grens over wippen, en vragen naar Quitten. De 'quitten-zeit' is normaliter eind september, begin oktober, NU dus, dus de winkels liggen er hier nu gewoon vol mee ; ze groeien zelfs langs de weg. In Nederland heb ik ze echter nooit eerder gezien. Toegevoegd na 1 minuut: Okee, vanuit Valkenswaard is nog wel een einde tuffen..... Informeer anders eens bij de plaatselijke groenteboer ? In de supermarkt zul je ze vrijwel zeker niet vinden.

ik weet niet of er een turkse of marokkaanse groenten boer/markt in de buurt is dan kan je ze daar kopen en ik weet niet zeker of ze ze hier verkopen maar denk het wel

Bronnen:
http://valkenswaard.velt.be/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100