Waar kan ik landbouw kassen vinden in Noord-Holland?

Ik bedoel kassen die in gebruik zijn en die s'avonds een heleboel licht geven.

Toegevoegd na 1 dag:
Nou zeg, ben eerst naar Medemblik gereden zoals hieronder werd aanbevolen, maar helemaal niets.
De lichten waren uit, alles was donker.

Ben daarna naar Heerhugowaard gereden, zoals een ander zegt, Inderdaad wel veel, maar hier waren de lichten gedempt met lichtdichte doeken. Dus ook niet veel.

Ik zoek dus nog steeds naar kassen, maar de lichten moeten 's avonds wel aan en moeten niet gedempt zijn. Ik zoek dus echt naar een hele dot licht.

Bytheway, het is voor een foto-opdracht waar ik mee bezig ben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (5)

Wachten tot het donker is en dan op het licht afrijden (;

En als je dat niet kan vinden kom je met de sateliet view van google maps een heel eind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide geprobeerd, maar niets te vinden. Zie toevoeging in mijn vraag.
Ha, die Gdanonym;

In West-Friesland (de streek ten noord-westen van Alkmaar) staan er verschrikkelijk veel. Kan 's avonds eigenlijk niet missen. Vlak voorbij Heerhugowaard staan ze al bij bosjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar niet? Haha, ik kom er vandaan en heb zelfs een keer een verslag moeten maken over war voor effect al dat licht op het bioritme van de dieren zou hebben. In West Friesland barst het ervan, het is er ook altijd wel licht in de avond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dan zeker lang geleden. Maar in de buurt van Heerhugowaard hebben ze het licht gedempt. De gordijnen dicht zeg maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie de foto bij de vraag die ik vanavond heb gemaakt. Dit is niet echt het idee wat ik in mijn hooft heb.
Ik weet niet precies waar in N-H je bedoeld, maar kijk maar eens bij de bron.
Daar staan er een aantal op rij. Gerangschikt per provincie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
A7 afslag Medemblik in de Wieringermeer polder.
Je weet niet wat je ziet!