Wanneer kunnen uitgebloeide stokrozen afgeknipt worden? Het staat zo lelijk nu.

Er onder groeit de stokroos voor volgend jaar al.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
3.5K

Het beste antwoord

Wil je geen zaailingen van je stokrozen en ook geen goed rijp zaad, kan kan en mag je nu alles bij de grond af knippen, de bladrozet voor de bloemen voor volgend jaar natuurlijk laten zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was blij met allebei de antwoorden. Ik heb de stokrozen inmiddels afgeknipt en nu maar hopen dat er voldoende zaailingen volgend jaar mijn tuin zullen sieren. Bedankt dus!

Andere antwoorden (1)

dat kan je nu gerust doen.
net wat je zegt; de nieuwe staat er alweer, en de oude stelt niet veel meer voor.
ik heb ze vorige week al afgeknipt, je doet er geen schade mee.
Rieneke1