Bloeien de rozen nog in Lottum (rozendorp)?

We willen graag deze week de rozenroute gaan lopen in Lottum. Ik vraag me af of er nog rozen bloeien in deze tijd van het jaar!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
2.3K
Kristal
11 jaar geleden
Lijkt wel de titel van een boek :-)

Antwoorden (3)

Er is momenteel nog een beetje nabloei bij de rozen, afhankelijk van de soort rozen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de website van Rozendorp Lottum zijn arrangementen te reserveren ''in het bloeiseizoen van de rozen. Dat is tussen 1 mei en 30 september''. Dus als het goed bloeien er nog genoeg rozen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanmiddag ben ik nog door Lottum gekomen en op heel veel plaatsen staan nog rozenstruiken en rozenboompjes in bloei. Die boompjes en planten die echter niet op tijd een snoeibeurt hebben gehad die bloeien bijna niet meer, daar zijn momenteel de rozenbottels te zien.