Na het leggen van betonnen tuintegels (80 x 80) moeten er 4 ingekort worden. Kun je dat ergens laten doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

- Bel een stratenmakersbedrijf
- Grote tegel leveranciers hebben vaak slijpers die klanten kunnen gebruiken
- Haakse slijper huren bij de bouwmarkt

Je kan deze tegels NIETnetjes breken met gewoon gereedschap
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan u eenvoudig laten doen bij een begrafenis ondernemer die marmer bewerkt.
Ook ergens bij iemand die over een slijpmachine beschikt,
een vriend, een bouwaannemer, enz, ofwel ergens op een bouwwerf even stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom niet bij jouw thuis, dan hoef je ook niet met die tegels te gaan sjouwen.

Zelf een haakse sluiper kopen met een schijf voor steen,
deze klus lukt ook met de goedkoopste.
(met een balk en 2 lijmklemmen weet je zeker dat het recht wordt)

Als de tegels redelijk dik zijn is het handig een grote 23cm slijper te nemen, die zijn zaterdag (08 september) goedkoop bij de aldi.
(na de klus zet je hem eventueel op marktplaats)

Of een klusjesman bellen, als bij mij in de buurt zou het max. 70,- kosten.