Mijn plant heeft bruin van de zonbrand. Moet ik dat wegknippen?

Of gaat dat vanzelf weg na een tijdje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Je kan het wegknippen , voorkom dat bladeren bruin worden door de zon door ze niet in volle zon nat te maken, pas als de zon weg is .. Water op bladeren werkt als een vergrootglas ..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het antwoord op beide vragen:
2x ja
Zet de plant iets minder in de middag-zon

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het een buitenplant is, s'avonds wat meer water geven. Misschien te weinig water

Toegevoegd na 1 uur:
Wat voor plant is het?
Normaliter als niet alle bladeren bruin zijn en er nog leven in zit zal de plant wel weer uitlopen, maar om zeker te zijn zijn meer gegevens nodig.
Kun je een foto plaatsen?

Toegevoegd na 3 dagen:
Wat bedoel je met "waar zie je dat staan".?