Welke mest gebruiken voor Kersenboom? Nu mijn boom er heel droevig uitziet, bladeren zijn gezakt en een beetje gelig geworden. Nieuwe boom van 1,5m

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

En al water gegeven?
na al dat natte weer, hebben veel bomen en struiken zich aangepast aan al die regen, maar nu moeten ze zich opnieuw aanpassen aan droog en warm weer.
De organische mest culterra is uitstekend voor alle tuinplanten, struiken en bomen, gazon en groente tuin
Rondom de boom strooien, even door de grond werken en water geven
Volgende week of eerder kan je het al zien..