trekken anti slakken korrels naaktslakken aan ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor wat meer info kun je ook terecht op de website van http://www.tuinadvies.nl/naaktslakken_bestrijden_slakken_korrels.htm .

Het beste antwoord

ja slakken zijn er verzot op.

een bakje met donker bier werkt overigens net zo goed.
als het bakje diep genoeg is om de slakken erin te laten verdrinken is het klusje ook geklaard, en heb je geen gif nodig.

je kan het zo vaak herhalen als je wil, en zoveel bakjes neerzetten als je wil. stuk voordeliger ook als de korrels.
(en je kan het zelf ook nuttigen event.) ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan wel vóór de slakken erin verdronken zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha!!!!
ja dat lijkt me idd wel heel verstandig!! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgende mop schijnt waargebeurd te zijn:
echtpaar in supermarkt staat bier uit te zoeken. Man vraagt zijn vrouw:welk merk zullen we nemen. Vrouw antwoord: neem de goedkoopste maar, we willen ze toch alleen maar dood hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:)))) ik mag toch hopen dat het om slakken ging, en ze geen inkopen aan het doen waren voor een verjaardag?!

Andere antwoorden (3)

Ja, alle soorten slakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antie slakkenkorrels lokken alle slakken. Ze eten de korrels waarna de eetlust verdwijnt en ze zich terug trekken in hun schuilplaats. Daar sterven ze dan uiteindelijk ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Antwoord is dus; Ja.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jawel huisje of geen huisje, slakken zijn slakken.
Neem wel a/u/b/ de niet giftige slakkenkorrels van ecostyle, strooi je de gewone slakkenkorrels , dan eten vogels en egels deze giftige dode slakken en gaan daar zelf aan dood incl de jongen die ze hebben!
Met als gevolg, volgend jaar nog meer slakken.
Ook voor onze huisdieren en kinderen veel veiliger!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een dikke + Ed. Die gebruik ik al geruime tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
yes, gelukkig weer een , nu de anderen nog!