Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er verschil van kwaliteit in de vetbol ?

De eerste vetbollen waren zo op en nadien lieten de vogels ze ongemoeid. ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoe meer zonnepitten erin zitten, hoe lekkerder ze hem vinden. Je hebt een soort 'kaarsen' van vet, met alleen maar zonnepitten erin : als je heel veel vogels wilt zien, moet je er daar eens een paar van ophangen.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is allemaal leuk maar ik zie aan de buitenkant geen verschil en heb al verschillende koop adressen gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vrees dan, dat het enige dat erop zit, is zelf proeven....;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de tip.!

Andere antwoorden (3)

De ene gehaktbal is ook lekkerder dan de andere! Dus ja, in vetbollen kan ook kwaliteits verschil zitten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vogels zullen ook smaak hebben.

En misschien zaten ze vol!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon zelf maken een restje goede vette jus mengen met wat verschillend vogelvoer in. Het mengsel in een soepopscheplepel gieten oplaten stijven en een oogschroefje erin. Let wel op dat jus van echt vlees is gemaakt en niet uit een zakje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog een kleine tip, plant is eens een paar zonnebloemen in je tuin, is leuk om te zien en in het naarjaar oogst je de zaden dan kun je in de winter zeer voordelig de vogels extra bijvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jus van vlees ?? Voor zaadeters ??
Plantaardig (frituur)vet lijkt me toch een stuk vogelvriendelijker eerlijk gezegd (voor zover het al nodig is ze te voeren trouwens, maar dat is een andere discussie)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, gaat er om dat er bepaalde vetten in zitten die ze in de winter hard nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarnaast zijn veel vogels alles eters.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding