Onze 2 hibiscusstruiken (hoger dan 2,5 m) lijken dood. Weghalen of is er nog een kans? Hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Ook hier in de buurt zie ik diverse struiken die de winter niet hebben overleefd en vooral en opvallend veel hibiscusstruiken.In een tuin staat een oudere struik van een jaar of 20 die dood is en een jong boompje van 1--2 jaar die er mooi groen bijstaat dus zeer waarschijnlijk is ook jou hibiscus helaas overleden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als ze nu nog niet in het blad staan, hebben ze de winter niet overleefd. Er zijn dit jaar heel veel 'matig wintervaste' struiken doodgevroren tijdens de laatste vorstperiode.

Er zit niks anders op dan ze weg te halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat stippel gelijk heeft,
maar je zou een tak schuin door kunnen snijden en kijken of het nog "levend" hout is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krab met je nagel op verschillende plekken wat van de barst eraf..is het groen eronder dan leeft ie nog..