Hoe krijg ik benzine plekken van mijn bestrating af ?

Dit is deels natuursteen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
21.7K

Antwoorden (4)

Eens proberen met .Cillit Bang power-cleaner, ontvetter.
Nadien met bv Terra Brillance na schuren en uw vloer zal niet alleen netjes zijn maar nog glanzen ook. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vlekken zijn nauwelijks te verwijderen. Ooit zie je wel eens gemeente werkers die het met een sopje speciaal spul doen, maar dan nog blijf je zo'n vlek zien. Dit moet dus slijten.

Echter wel een mogelijkheid om de vlek onzichtbaar te maken, en dat is; de bestrating ondersteboven leggen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HG natuursteen olie- & vetvlekken absorbeerder (HG product 42)
De 2e bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat nergens iets bij over benzine ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt maar er staat alle olie/vetvlekken en dat zijn het wel, gooi er maar water op en je ziet het verschil met de plekken waar geen benzinevlekken zitten. Goeie kans dat een goeie ontvetter zoals dreft ook werkt.
Gewoon een afwasmiddel er puur overheen gooien.