Bestaat er een cd of zoiets met het klaterende geluid van een fontein? Ik wil een luidspreker in de tuin!

Verkeersgeluid dempend

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1K

Antwoorden (4)

Of er fonteingeluiden bijzitten weet ik niet maar je zou even op de bijgaande link kunnen klikken en uitzoeken.
in ieder geval wel veel watergeluiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zulk geluid vindt je op instrumentale cd's om bij te relaxen. Zoals bv watervallen. Deze zijn te koop bij o.a. de Tuinen. je vindt ze ook bij de v&d, freerecordshop etc.
een voorbeeld is deze, op freerecordsite gezocht naar het woord waterfall: http://www.freerecordshop.nl/muziek/waterfall-various-0014431006821
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze "watergeluiden" en ook andere relax-cd's zijn bijvoorbeeld ook te koop bij new-age winkels.

wat ook erg ontspannend werkt is het klaterende geluid van tropische regenbuien.

enige tijd geleden heb in een paar cd's bij bol.com (online) beluisterd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier een prachtig klaterend geluid van watervalletje. Geen cd maar via youtube.