Om ongewenste planten niet overal te krijgen, kun je bamboescherm kopen toch?, maar als ik google krijg ik schuttingen. Waarmee moet ik googlen?

Het gaat om heel stevig kunststof materiaal dat je ingraaft. Wortelonkruiden blijven i.p aan 1 kant, precies wat ik wil. Waar kan ik he kopen en hoe heet het precies?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel geen anti worteldoek, daar zitten kleine gaatjes in en kunnen echte wortelonkruiden zo doorheen. het gaat om aaneengesloten plastic-achtig materiaal, zwart bv 60 cm hoog, dat je verticaal ingraaft.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel geen anti worteldoek, daar zitten kleine gaatjes in en kunnen echte wortelonkruiden zo doorheen. het gaat om aaneengesloten plastic-achtig materiaal, zwart bv 60 cm hoog, dat je verticaal ingraaft.

Toegevoegd na 1 uur:
Dank! klopt, rhizoombegrenzer. Ik vond deze site, met uitleg: http://wortelbegrenzer.nl/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Het beste antwoord

Volgens mij heet dit rhizoombegrenzer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
precies, nu kan ik verder, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat heet anti-worteldoek. Te koop bij zaken als Welkoop, Karwei, Gamma, Praxis, etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ emma, bedankt, maar is niet wat ik bedoel, zie uitbreiding vraag..