Waarom groeit de Vlier in mijn tuin niet omhoog ?

Ik bedoel, ik zie overal vlier opkomen, maar het wordt nooit hoger dan 10 cm, en ondergronds zit het allemaal aan elkaar vast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het geen Zevenblad in plaats van vlier? Het blad van zevenblad lijkt behoorlijk op dat van vlier. Als het geen houtige stengels krijgt, is het geen vlier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eh, ja het zou best eens zevenblad kunnen zijn. Heb dat gegoogled en dat lijkt er wel heel veel op.
Ik dacht dat het een uitloper was van een grote vlierstruik een tuin verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer een mysterie opgelost...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dank je wel ;) nu alleen nog een beste antwoord kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe maar aan Ed hoor! Hij is de supertuingoeroe!

Het beste antwoord

je hebt iets anders dan een vlier, mogelijk heb je zevenblad, dat lijkt er wel op, misschien voor de zekerheid even een foto?
Een vlier kan je goed herkennen aan zijn geur, kneus even wat blad, er moet dan een vreemde, bijna nare lucht aan zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een foto gaat niet lukken zonder camera, maar het heeft zeven blaadjes en als ik er een kneus, dan heeft het een frisse groene geur. Geen vreemd naar luchtje.