Waar kan ik lieveheersbeestjes kopen om in de tuin uit te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
9.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuke antwoorden, maar vergeet niet dat er geen garantie gegeven kan worden dat ze ook in je tuin blijven :-)

Antwoorden (4)

Ik heb er nog nooit van gehoord, of lieveheersbeestjes te koop zijn, maar als er voor zorgt dat je enkele planten hebt staan met luizen, dan komen die lieveheersbeestjes vanzelf.
12 jaar geleden
Bij verschillende tuincentra zijn lieveheersbeestjes te koop. Niet vliegend, maar als larve. Je kunt even een paar mailtjes aan tuincentra bij je in de buurt sturen. Dan hoef je niet overal langs te rijden.

Het topadres hiervoor is : www.koppert.nl

Koppert is wereld marktleider in biologische gewasbescherming en natuurlijke bestuiving voor professionele telers wereldwijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adavalue. Lieveheersbeestjes voor het leven • ©Adavalue 2012 .
Tarieven per 1 januari 2011

30 larven
50 larven
100 larven
250 larven

€ 12,97 Incl. BTW
€ 15,95 Incl. BTW
€ 27,50 Incl. BTW
€ 51,80 Incl. BTW

http://www.adavalue.com/nl/biologische-bestrijding.html
fremar
12 jaar geleden
In de webshop van Waterwezens kunt u een lieveheersbeestjes box kopen waarbij een kweek-pakket zit waarmee je zelf je eigen lieveheersbeestjes kunt kweken. En als ze dan volwassen zijn dan kun je ze vrij laten in je eigen tuin!

Tevens is het ook mogelijk om de larven te verkrijgen als biologische bestrijding tegen bladluis.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.waterwezens.nl/node/16