Hoe verwijder ik het snelste een groot blok beton.? Zie uitleg.

Ik wil mijn schutting een meter naar de buitenkant verplaatsen.
Maar daar stond voor 20 jaar terug een zendmast van de kabel tv.
Precies op de hoek van mijn tuin,
het stuk beton is wel 100 cm x 100 cm x weet ik hoeveel diep.
Wie weet de oplossing.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
19.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal er maar geen antwoord van maken, maar een snelle manier is flink wat springstof eronder en opblazen die handel. Praktisch gezien natuurlijk minder toepasbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dom gelul.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat mij vrij om een reactie te plaatsen. De reactie "Dom gelul." vind ik vervolgens nutteloos en bovendien provocerend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een reactie plaatsen is toegestaan.
Maar ik zit midden in de bebouwde kom.
Dus springstof gaat in dit geval niet door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit geef ik toch ook al aan. Het is kritiek op de vraagstelling in de vorm van een overdreven reactie. Mijn antwoord is in principe goed, maar totaal niet het geen wat je zoekt. Wilde enkel iets meegeven over het stellen van een vraag. Excuses hiervoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken.
En normaal had ik zo,n reactie geplaatst.
Maar dat doe ik niet meer.
Een beetje lol en humor moet kunnen.
Alleen in de antwoorden niet.
want dan krijg je enorme min punten.
Of je vliegt eruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom ook een reactie;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1-0 voor attitude.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om puntjes hier, tenminste niet op deze manier, en daarvoor plaats ik de reactie allerminst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook verstand van belastingen.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belastingen in de vorm van (k)Newtons: Ja Belastingen in de vorm van geld; weinig. Belastingaangifte is mij ook nooit duidelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is K newton?
nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kN=kilonewton=1000N Misschien wat onduidelijk getypt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
juist.
Maar ik wil de schutting zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft u er al eens aan gedacht om die kabelmaatschappij in te schakelen om hun rommel op te kuisen.

Het beste antwoord

ja, ik zou het beton gewoon laten voor wat het is, en de schuttingpalen met beugels aan het betonbok vast maken.
Mooiere fundering voor je schutting kan je niet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het overwegen waard.
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die schutting zal niet snel wegwaaien.

Andere antwoorden (4)

Je kunt een bedrijf inschakelen die met lucht hamers het blok aan stukken kan kloppen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt er aan hoe ver het boven de grond uitsteekt lijkt me.
met een mechanische beitel, die is gewoon te huur bij de bouwmarkt, kun je het blok beton aan stukken tikken. vervolgens zijn de kleine brokstukken heel makkelijk te verwijderen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Let wel dat je voor dit soort beton blokken de zwaardere nodig hebt, anders gaat het lang duren. Die zware wegen ongeveer 30kg. Zwaar werk dus. Goeie kans dat er ook wapening inzit, ook een haakse slijper erbij huren dus.
Dit hadden wij ook in de tuin, wij hebben iemand met een (dikke kraan) ingehuurd, die had em er zo uit... Wel eerst even rondom uitgraven..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er kan eventueel alleen een minikraan bijkomen.
Ligt aan het voetgangerspad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de kraan maar dik genoeg is, tilt ie hem zo over het huis heen.
Je kan ook bij een bouwmarkt een kangoo huren. Zo'n apparaat is een soort van hakhamer dat door middel van licht trillen en beetje stuiteren het beton verpulvert en uit elkaar hakt. Je hebt hakhamers van Milwaukee, Bosch en Makita.