Ik heb (al) 3 Lieveheersbeestjes op het balkon, is dat niet een beetje vroeg?

Ze 'wonen' er al een paar dagen , boven op een paar lege flessen (met dop) en dan ook nog in de schaduw! staat wel heel erg lief!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Neen deze over het algemeen vroeg. Maar ik kan u wel vertellen dat onze water schildpad ook uit zijn winterslaap is gekomen.En dus gaat de Lente echt beginnen

Nee,het is niet meer te vroeg.Heb er vandaag al tientallen gezien.

Inderdaad ik zie ze overal al sinds 2 weken ze zijn er weer! Het komt ook door de weeromstandigheden waarom ze er nu al zijn

lieveheersbeestjes heerlijk .. de lente komt er aan het zijn mijn lievelings insecten , heb zelf een tatoo op mijn schouder van zo,n lief wezentje. echt geweldig.

Bronnen:
beestje

Nee is niet te vroeg heb ze hier ookal volop gezien en ook de eerste vlinders al gezien.VOORJAAR !!! Toegevoegd na 1 uur: Ze komen bij mekaar om de winter te overleven,dus als het voorjaar word veel op 1 plek te zien.De stippen zeggen niets over de leeftijd,de volwassen dieren die we nu zien zijn een jaar oud en kunnen meerdere stippen hebben.Erg nuttig beestje eten bladluis en in Belgie zelfs beschermt .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100