welke plant is dit?bij voorbaat dank.

Picture for question
12 jaar geleden
in: Tuin
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het LIJKT alsof de Lupine alweer begint uit te lopen....
niko
12 jaar geleden
dacht ik ook ff.
Rieneke1
12 jaar geleden
geen lupine, maar een rotsplantje.
ik weet de naam, maar kan er niet opkomen :s
Amadea
12 jaar geleden
't Is geen originele foto, hij staat veelvuldig op internet! O.a. http://sacred-geometry.tumblr.com/post/16883249096/symphonyofthecosmos-the-flower-of-life-in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, vandaar dat die foto er zo neppig uitziet, al geloof ik wel dat het een natuurlijke formatie is hoor ; de natuur en wiskunde / geometrische patronen zijn hele dikke vriendjes van elkaar, tenslotte.
niko
12 jaar geleden
Amada, dat weet ik ook.ik heb hem van internet.wil toch graag weten welke plant dit is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is een nep foto, als je heel goed kijkt, zijn het allemaal kopieën van een plantje, alleen staan er een deel op zijn kop en de rest normaal.
leuk gedaan dat wel, maar nep.
niko
12 jaar geleden
ok.dat neem ik best allemaal aan.maar als het kopyen van een plantje zijn,van welke plant dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja welk soort, dat is erg moeilijk, het lijkt me een vlinderbloemige, een genista soort, maar dan een zaailing.
maar er is geen idee, uit welk land deze foto is, dat kan overal wel zijn, dus heb je keuze uit tienduizende soorten.
niko
12 jaar geleden
ok.bedankt allemaal voor de moeite.ik vind/vond het zo`n mooi plaatje.maar in photoshop heb ik gezien wat er gedaan is.jammer..maar nep dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik houd het even op de kamerbrem, die heeft als die jong is, harig blad, echter wel met drie bij elkaar.
Maar het lijkt of er twee blaadjes er bij gefotoshopt zijn, zodat het er nu 5 zijn en die is een keer of 50 gecopieerd.
niko
12 jaar geleden
eddijst,als je dit neerzet als antwoord ipv reactie,sluit ik de vraag met dit als beste antwoord.

Het beste antwoord

ha, ha, hier staat hij dan, dan kan je afsluiten.
Ik houd het even op de kamerbrem, die heeft als die jong is, harig blad, echter wel met drie bij elkaar.
Maar het lijkt of er twee blaadjes er bij gefotoshopt zijn, zodat het er nu 5 zijn en die is een keer of 50 gecopieerd
Wat een nepper!
Wel knap gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niko
12 jaar geleden
allemaal bedankt .

Andere antwoorden (1)

Dat is geen echte plant: het is gephotoshopt.
Zie de link hieronder
http://www.facebook.com/thespiritscience
Als je goed kijkt naar de afbeelding zal je ook zien dat het niet echt is.