Waarop moet ik letten bij het aanschaffen van een gevlochten loungeset voor in de tuin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (5)

Let in iedergeval goed op,dat er geen ijzeren onderdelen te zien zijn.Want dat gaat altijd roesten en zit dat in het zicht
an zit je straks tegen roest aan te kijken.
En voor de rest als je een beetje kwaliteit koopt kan er weinig mis gaan,bij ons staat het de hele winter buiten en nooit geen problemen.
burgos
12 jaar geleden
Wij hadden dit ook vroeger. Wel van een plastic soorten riet. Kan perfect tegen de regen, alleen de kussens moeten zeker wel binnen.

In de winter namen we die altijd naar binnen. Je gaat er niet op liggen en verbleekt door de sneeuw.

Mvg,

Robin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let erop dat er een aluminium onderstel onder zit, dit roest niet en is licht, dus makkelijk te verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet er ook op letten dat de gevlochten delen rekbaar zijn. Dat kun je zien door een draad te pakken en te kijken of daar een beetje rek op zit. Zit dit er niet op dan gaat het eerder kapot. Maar als je naar een goede zaak gaat zullen ze dat je ook zeker uitleggen. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het bese eens kijken bij www.loungeforlife.nl (sorry wil eienlijk geen reclame maken, er zijn meer soortgelijke shops). Daar heb ik hem vorig jaar gekocht. Het loungesets voldoen aan alle bovenstaande antwoorden.