Hoe groeit skimmia wat sneller?

Skimmia is een tuinplant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je de gewone Scimmia hebt, waar nu trosjes rode bloemknopjes aan zitten.
Plant er nu uitspitten, haal minstens twee emmers( of meer) grond er uit en vul de plantkuil met een goede potgrond.
Hier de Scimmia opnieuw inplanten.
LET OP! deze Scimmia, kan niet tegen direct zonlicht.
Dus altijd een plekje in de schaduw.
Volgend jaar een aantal malen een goede organische mest toevoegen en bij extreme droogte water geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor dit goede advies.
Met vr. gr.