Heeft iemand ervaring met plastic ships als vloer isolatie?? En gaat dan de muffe geur uit je huis weg?

Toegevoegd na 1 minuut:
onder ons huis is het erg nat,en altijd een muffe geur in huis

burgos
12 jaar geleden
in: Tuin
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook informatie/advies kunnen opvragen bij bedrijven die gespecialiseerd zijn in vochtwering.
Als je gaat Googelen op "vochtwering" dan vind je verschillende bedrijven die aan vochtwering doen. Ook vind je dan op de sites van de bedrijven zelf ook wat informatie over vochtwering.

Het beste antwoord

Wij hadden ook vaak een muffe lucht wat onder de vloer vandaan kwam. De hoofdoorzaak is bij ons de hoge stand van het grondwater, ventilatie of wat dan ook helpt niet. Eerst hebben we een kuil gegraven en daar een dompelpomp in, even was dat succesvol maar helaas van korte duur. We kwamen er echter achter dat de muffe lucht niet van het grondwater kwam maar van een lekkage van de wasmachine op de rioolpijp welke onder het huis doorliep, dat zagen we nooit door de hoge grondwaterstand, nu dat de lekkage verholpen is, is het nog steeds nat bij ons maar stinken doet het niet meer.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de wijze van isolatie die je aangeeft zal de muffe geur niet wegnemen.

je zal dat water onder je huis aan moeten pakken. is een drainage misschien een oplossing? is het meeste water eenmaal weg dan kun je schelpen overwegen om het droog te maken. en dan gewoon isolatieplaten tegen de ondervloer aanbrengen.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kon mijn antwoord zijn, tot de schelpen aan toe!
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je Ed.
wanneer je last hebt van vocht ( geen grondwater oid) dan zul je de ruimte onder je huis moeten ventileren. Mogelijk zijn je ventilatieroosters versstopt of helemaal niet aanwezig. Bij een goede ventilatie zal de geur ook verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Als de ventilatieroosters er niet zijn of verstopt zijn, heb je ook kans op slakken onder de vloer. Die komen eveneens graag bij je op bezoek.
Fransbuijs, +