Ik was vorige week nog in Duitsland aan de Moezel en hier stonden in heel veel plaatsen nog druiven te koop in potten. Ik neem aan dat zolang de druiven het buiten in potten overleven dat ze het ook in de volle grond en zeker in een kas zullen overleven en dat ze in het voorjaar als het warmer wordt zeker uit zullen gaan lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen kas hier gaan in de volle grond op een zonnig plekje..Moet lukken denk ik bedankt voor het meedenken.+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!

Andere antwoorden (4)

Buiten niet meer, wel in een kas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom?
In november kun je nog goed planten zetten, zolang het nogniet vriest. Druiven dus ook
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt !!+
Ja druiven kan je altijd planten of ze uitkomen is vraag 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste druiven voor de verkoop, worden in pot gekweekt en zolang als je in de grond kan komen, kan je deze ook planten.
Dus , ja, nu ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt zitten in pot en zijn gesnoeid.+Komen op het zuiden .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet de kalk niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee heb daar aangedacht,goed he.Trouwens de wrat word minder en de waarden van het water is weer goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi!!