Zijn er andere gedroogde bloemen-/plantenzaadjes te koop dan alleen lavendel?

Soms, in een creatieve bui, stik ik zakjes die ik vul met lavendelzaadjes, die dan geuren als je erin knijpt. Nou vroeg ik me af of dat soort zaadjes er ook van andere planten/bloemen zijn, zodat je ook zakjes met andere geuren krijgt ipv alleen lavendel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Ivana
12 jaar geleden
Het zijn lavendelbloemetjes, geen zaadjes, die je los kunt kopen en die zo heerlijk ruiken.

Het beste antwoord

Ik heb een link voor je gevonden waar iemand veel werk ervan heeft gemaakt om een overzicht neer te zetten

Anijszaad is er bijv één die ze noemen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handige site, bedankt :)