10 graden en de beste tijd is augustus en april. Vanwege de hoge luchtvochtigheid in de nacht en hogere temperaturen overdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt altijd gras zaaien want bij de boerenbond hebben ze zelfs graszaad dat je kunt zaaien als het vriest.
Weet het toevallig omdat ik voor het werk de verkeerde had gehaald en die was stukken duurder,bleek die te zijn die tegen vorst kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt veel bij gemeentes gebruikt .
Ik kan geen 2 plussen geven om die min op te heffen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurd wel heel lang voor je goed gras hebt als je nu zaait.
gras groeit al vanaf 6 graden. dus eigenlijk zou je het zeker 9 maanden kunnen zaaien. maar het beste om te zaaien is wanneer je het hebt geharkt en dat er dan een buitje overkomt. veel zaadjes/kunstmest kunnen niet tegen te veel hitte want dan verbranden ze. als de temperatuur rond de 18-24 graden zou zitten met een zonnetje erop. zou perfect zijn!