Hoe kan ik voorkomen dat de tulpenbollen, die ik in een pootgat laat vallen steeds op hun kop terecht komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

je pakt de tulpenbol tussen duim en wijsvinger, met de onderkant naar beneden en duw hem zo het gat in naar beneden.
Wel moet je van te voren de grond goed los spitten, maar dat moet eigenlijk altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Poot ze met behulp van zo'n tang dat je in de keuken gebruikt :)

Of bedoel je dat je heel veel in een pootgat laat vallen?

Beetje vreemd misschien, maar laat ze eens van hoger vallen. Het grootste deel van het gewicht zit in het kontje, die zal van een hoogte toch naar beneden moeten wijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat ze zakken met een lepel of maak zelf een kleiner gat met een smal schepje.