Wie weet een veld met rode Kolen in de buurt van Delft?

Ik wil het schilderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
amigo
12 jaar geleden
ha ha ik wist er wel één bij het schooltuintje van mijn zoon
Maar die zijn gerooid ondertussen Ik ben bang dat je overal te laat bent, door de vele regen de afgelopen maand is van alles eerder geoogst

Antwoorden (1)

Ik weet zelf geen veld met rode kolen in de buurt van Delft. Maar als je zo'n veld zoekt kun je het beste eerst even een klein rondje bellen naar groentekwekerijen. Je zult sowieso eerst contact moeten opnemen met de eigenaar van het veld want veel grondeigenaren vinden het niet prettig dat je je zonder hun toestemming op hun grond zal bevinden.
Bij de bron hieronder vind je een site met 5 groentekwekerijen in Delft.
Als het goed is zijn er nog wel velden te vinden want rode kool om te bewaren word vaak pas in November, voor de eerste vorst, geoogst.