ja in konvooi... kruip maar snel onder de dekens....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
ja ze kruipen met alle gemak onder het deur heen, En als je denkt dat dat erg is, ? Ze kunnen ook nog eens door je T-shirt heen steken dus veilig aan muggen ben je niet :D

het zijn slimmen beesten, En ( Reactie waarbij werd gezegd ga maar snel onder je dekens ) Heeft geen nut, Ze komen daar ook gewoon onder, Dekens sluiten nooit geheel aan om je lichaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet als je een handdoek ervoor legt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo simpel kan het soms zijn;-), +
Muggen zijn vliegende insecten, als er onder die deur zo'n grote kier is, dat ze die vleugels gewijs zouden kunnen nemen,ja dan kunnen ze onder die deur deur.
Maar ik denk niet, dat ze het op de knietjes zullen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze komen op het licht af, dus als waar ze nu zijn het donker is en onder de deur door licht schijnt wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muggen komen op je lichaamswarmte en geur af, niet op licht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet mee eens.
bron: eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, ik merk zelf ook dat ze dat wel doen. ze komen ook langs je raam vliegen als het licht aan staat en ruiken je toch (hopelijk) niet door de ramen heen, hihi
Dat kan. Voor een mug is een kier onder een deur een wijdopen poort. Als je zo'n angst voor muggen hebt, koop dan een klamboe. Zo lig je lekker veilig in je bed.