Hoeveel spinnen moet je hebben voordat je kunt spreken van een spinnenplaag?

Gezien dit artikel...
http://www.telegraaf.nl/binnenland/10258466/__Spinnenplaag_in_Haagse_regio__.html?p=9,1

Hoe zijn de ervaringen met zo een spinnenplaag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn geval 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ik wou precies hetzelfde zeggen... ik vind één ook al een plaag! Ik had er op één dag ooit eens 5 van die gore dikkerds in huis ... BWEGH... jakkes.. precies nadat mijn schuur was leeggehaald en er een paar keer door mijn huis was gebanjerd... (toeval??)... iig heb de stofzuiger gepakt en al die engerds meteen opgestofzuigd en mijn hele huis ook maar gedaan!

Antwoorden (2)

Je spreekt van een plaag als je last hebt van een bepaald soort dieren dus dat is geen bepaald getal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat is onzin. Ik heb altijd last van een mug die om mijn hoofd zoemt, en van een blaffende hond bij de buren. Maar dat zegt absoluut niet dat er een muggenplaag of hondenplaag is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, en van het weekend dat die hond maar bleef janken zeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo heb ik af en toe last van een kattenplaag, dan heb ik er 1 op schoot en wil er nog 1 bij, een heuse plaag...;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He, die zijn wel weer goed tegen die spinnen(plaag).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je daar dan een filmpje van op youtube zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jezus wat een antwoorden het staat precies zo in mijn biologie boek! Ja ik ben het we'll met jullie eens maar ik zeg alleen maar wat er in me boek staat. Sorry hoor
Ik woon in Leidschenveen en ben voor je gaan tellen! Drie spinnen in mijn tuin en dat is dus een plaag blijkbaar....