Wie weet hoe deze plant heet? Hij groeit bij ons in de voortuin. We hebben m zelf niet geplant maar kwam vanzelf op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Het is een acanthus.

Toegevoegd na 1 dag:
Nog een foto uit eigen tuin (met spelfout, haha). Ik kreeg dit voorjaar een stek van mijn stiefmoeder in Friesland, zodoende herkende ik het direkt. ;-) Ik ben er blij mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij een plus hoor, helemaal goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, geen idee waar die minnen op slaan (maar ik zie veel minnen de laatste tijd, ook bij volkomen correcte antwoorden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt allebei! Ik snap die minnen ook niet goed, misschien vinden ze dat mijn antwoord te kort is?? Ik vond het deze keer niet nodig om een lap tekst te gaan kopiëren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Het is inderdaad een mooie plant. Ik ben er ook blij mee.

Andere antwoorden (1)

Het lijkt me een soort varen, de exacte naam schiet me niet zo snel te binnen.
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit een varen met bloemen gezien...
Ceeve
12 jaar geleden
Ik ook niet, ik zeg ook een soort varen.
Amadea
12 jaar geleden
Geen enkele soort varen heeft bloemen, het zijn groene planten.