waar kan ik `krabbescheer`kopen? en dan het liefst in het gooi of omstreken.

ik ben al bij de intratuin geweest en dergelijke winkels.
het is een vijver zuurstofplant

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
4.3K

Antwoorden (5)

Intratuin heeft ze in het voorjaar vaak wel. Op dit moment is het lastig, en waarschijnlijk vooral bij particulieren waar de vijver te vol wordt. Ik zit niet in de omstreken, anders had ik even in de vijver kunnen kijken hoe het met de uitlopers staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze op onderstaande site kopen:

http://www.tweedehands.nl/tuin/beplanting-vijver/vijverbeplanting/krabbescheer-48762493.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een goede vijverwinkel. Ze schrijven op de site dat ze 'in het seizoen' ook volop planten hebben.
Wellicht even bellen/mailen:
Dierenspeciaalzaak Wesdijk B.V.
Middenbaan 56-62
2991 CT Barendrecht
Telefoon 0180-617613
E-mail: info@wesdijk.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om deze tijd van het jaar is er moeilijk aan te komen, omdat de oudere planten nu erg breekbaar zijn en dus moeilijk te vervoeren.
Rij vanuit het Gooi, richting Bodegraven- Boskoop, daar zijn veel sloten totaal dichtgegroeid met krabbescheer.
Zoek dan naar de stekken aan de oudere planten die zijn nog soepel en makkelijk te vervoeren (Zien er vaak roodachtig uit)
Heb je goudwinden in je vijver waar de krabbescheren in moeten, blijf dan maar thuis, want deze vissoort eet alle krabbescheer op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar ze tropische vissen verkopen die hebben het wel zekers