Waar vind ik betaalbare en mooie tuintegels om mijn tuin mee te bestraten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (7)

Misschien is er iemand op MP die nog mooie tegels heeft liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig ben ik er laatst op tuintegels uit geweest. Ik heb gekeken bij tuincentra, bouwmarkten en en tuinbestrating-speciaalzaak. Het goedkoopste zijn 60x60 cm tegels (in diverse kleuren). Het kost je rond de €35 per vierkante meter. Zonder legloon, uiteraard. Ze worden meestal wel thuis afgeleverd. Want het transport van zulk zwaar spul is ook meestal een probleem als je het zelf moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
€35,00 per m² het goedkoopst?
Kijk eens op www.schoehuijs.nl. Staan tegels op voor € 13,95 per / m².
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je gelijk in, maar tegels van 60x60 leggen is veel goedkoper dan kleine klinkers. Als je het laat leggen zal de uiteindelijke prijs dus niet zoveel uitmaken.
Bij de GAMMA dat is mijn winkel. Nee dit is geen grapje goeie service en voordelig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats.nl worden ze vaak voor niets aangeboden, als ze liggen, even de hogedrukspuit er over en ze zijn als nieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.gratisoptehalen.nl vind je genoeg straat tegels die mensen weg doen. Ik heb laats ook hele mooie opgehaald. Ik zou even ronds snuffelen op die site wie weet kom e wat tegen ::)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook even in het plaatselijke huis-aan-huis krant kunnen kijkenb bij de kleine advertenties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn Arduinen tegels van Marktplaats en als je bereid bent een eindje te rijen en geduld hebt tijdens het bieden kun je hier wel een mooie deal maken. Mij kosten ze € 8,oo per M² en in een winkel was dit al snel € 25,oo ik had 15M² nodig dus heb echt wel een mooie gemaakt.

Ook mijn Kleikinkers heb ik via een Add van MP deze van een echt bedrijf, hier heb ik een tweede keuze partij stenen gekocht ook dat scheelde € 15 per M² een tweede keuze steen heeft haarscheurtjes of zijn krom getrokken (wat ik juist ambachtelijk vind).

Kortom neem de tijd en verdiep je in de in de opties dan kun je wel een koopje vinden!