Hoe kom ik aan een goede stratenmaker?

In onze voortuin zijn een aantal tegels heel erg verzakt, het is bijna een put.

Wij willen dat laten maken, en er gelijk een helling van laten maken (is nu nog met stapjes).
Nou kenden we een stratenmaker, die al eerder voor- en achtertuin heeft gedaan, maar die kwam niet opdagen op een afspraak?

Hoe komen we nu aan een betrouwbare stratenmaker?
Iemand die het goed doet en niet idioot veel vraagt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Antwoorden (5)

Je kunt tegenwoordig op marktplaats een klus aanbieden.. Dan zijn er diverse vaklui die daarvoor een offerte uitbrengen, waar u vrijblijvend 1 kunt uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor al uw bestratingswerk vindt u bij Casius ervaren stratenmakers uit uw eigen regio.

Plaats nu gratis uw opdracht voor het bestraten van uw achtertuin, voortuin, terras, oprit of paden al dan niet met sierbestrating, klinker, stoeptegels, hardsteen of natuursteen en vind uw stratenmaker.

Wij stellen één of meer stratenmakers aan u voor. Elke stratenmaker komt bij u kijken, bespreekt met u uw wensen en u ontvangt vrijblijvend een passende offerte voor uw straatwerk.

Succes!!

Toegevoegd na 42 seconden:
http://www.casius.nl/offertes-aanvragen/omschrijf-uw-klus-of-verbouwing/stratenmaker?AFF=GA006&gclid=CM6blMeKoakCFUWHDgodsmqpsw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3 jaar terug hebben we er 1 gevonden via marktplaats. Was wel even zoeken, want 3 bleken inderdaad niet zo betrouwbaar. Het was de Tuinklusser en die kwam uit de regio Utrecht, maar ik zag op google dat er nogal wat bedrijfjes zijn die zich tuinklusser noemen.

Een andere tip is werkspot. Je omschrijf het werk dat gedaan moet worden en je laat bedrijven er op inschrijven. Aan de hand van de klantbeoordeling kun je zien of ze een beetje betrouwbaar zijn. Vaak geldt wel, hoe hoger de score hoe meer geld ze vragen. Je kunt nav een offerte van een bedrijf contact opnemen om een afspraak te maken. Ook kun je een beoordeling achterlaten zodat anderen weten of ze goed werk geleverd hebben.

Je zei dat de stratenmaker die je op het oog had niet kwam opdagen. Daarbij kan de timing van belang zijn. Nu in het voorjaar gaat iedereen in de tuin aan de slag dus een hovenier gaat liever ergens een nieuwe tuin aanleggen dan bij iemand een tegelterras ophalen. Daar verdienen ze nl veel minder aan.

Als je nog even geduld kunt hebben tot na de zomer, dan doen mensen vaak veel minder aan hun tuin en heb je kans dat hoveniers het dus rustiger hebben en eerder willen komen of misschien voor een iets lager bedrag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fiets of wandel in de buurt eens rond. Er zijn tegenwoordig op heel veel plaatsen stratenmakers die voor de gemeente onderhoud aan het plegen zijn. Stap eens op zo'n man af, maak een praatje en vraag eens of hij intersse heeft een klusje voor je te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een betrouwbare en goede stratenmaker heeft meestal geen advertenties nodig, die komt aan werk via mond-op-mond reclame.
Probeer dus via-via aan een stratenmaker te komen. Informeer bij vrienden en familie of ze iemand weten. Loop ook eens een rondje in de buurt. Vaak zie je heel duidelijk als iemand pas heeft bestraat, dan zou je even aan kunnen bellen om te informeren over de stratenmaker die daar aan de slag is geweest.
Overigens betaal je, qua uurloon, meestal de hoofdprijs als je in de late lente of vroege zomer nieuwe bestrating wil, als je wacht tot de nazomer of de vroege herfst kun je je een hoop kosten besparen.