goeieavond mensen gisteren lekker buiten geschilderd maar helaas wat verfspetters op mijn tuintegels gevallen hoe kan ik dit het beste verwijderen?

betontegels 60maal 60

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
50.5K

Het beste antwoord

Met een hoge druk spuit :-) spreek uit ervaring :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Bij verf op oliebasis: terpentine en daarna water met zeep.
Bij verf op waterbasis: water en zeep + borstel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET met terpentine gaan knoeien, krijg je vlekken van.

Verf weekje laten drogen, alabastine afbijt er op smeren en kwartiertje in laten werken.
Dan afspuiten met een hogedrukreiniger met zo heet mogelijk water.

(heb in de graffiti verwijdering gewerkt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
>:( geen KUNST! Verwijderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunst niet, maar dat vind je alleen in een museum.
Smeerlapperij van zich vervelende pubers kom je overal tegen.
En dan vind ik het heeeeerlijk om die teringzooi van de muren te spuiten met 220 bar hogedruk aan water.
Ik heb het verwijderd met wasbenzine. Werkte prima. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je schoonmaken met kwastenreiniger .
En daarna met een sopje verder schoonmaken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het eruit borstelen met een staalborstel als de verf goed droog is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De verf wegvegen, en tijdens het wegvegen wat water er bij gooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te laat...
hij heeft gisteravond geverfd, en ziet nu pas de vlekken
Als het niet helemaal weg gaat met allerlei andere dingen, zou je de tegel ook lichtjes kunnen schuren. Dan wel de hele tegel en daarna een beetje zwartzand erin wrijven anders is die zo'n stuk schoner als de andere tegels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meteen zand erover!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beton tegels eruit halen en omdraaien met de schone kant naar boven,is een mogelijkheid.( Maar goed das aardig wat werk.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons is de onderkant minder glad dan de bovenkant.
en een "opgesloten" tegel krijg je bij een strak terras er niet uit.
lukt dat wel, dan is het daarna geen strak terras meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja je hebt er een hoop werk mee. Je kunt m er wel uit krijgen maar je moet m daarna weer aan trillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de tegel er netjes uit kan halen is trillen niet nodig. De ondergrond onder een bestaand terras is meestal al genoeg verdicht.
Een tegel, netjes en heel, uit een opgesloten terras halen is meestal het grootste probleem.