Waar kan je een betonnen tuinhaard/barbecue kopen in de buurt van Limburg(NL)?

Hallo,
Wij willen een betonnen tuinhaard/barbecue, ik heb al op internet rondgekeken voor een adres maar ik heb niks kunnen vinden in de buurt van Limburg(NL). Weten jullie dus misschien nog iets in de buurt van weert in Limburg? (heb mag ook in België zijn)
Voor een voorbeeld kun(t) u/je de afbeelding bekijken.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.7K

Het beste antwoord

Deze worden gratis thuis bezorgd en ze zijn aangesloten bij een internetwaarborgclub. Je hoeft ze dus niet per se in Limburg te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de bouwmarkt of Intratuin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de gamma heb ik al gekeken maar die was niet goed, ik zal zo eens kijken of die bij de intratuin goed is. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of online via een webwinkel, ik heb er al vele gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wij willen hem eerst in het echt zien en die webwinkels zijn allemaal minimaal 100 km hier vandaan.
bij alle tuincentra