Waar kan ik in de buurt van Weert goedkoop van dat soort vloerbeddeking kopen voor op t balkon? Dat groene dat lijkt op gras

en hoe duur is dat meestal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Alle bouwmarkten zoals Praxis, Gamma, Karwei verkopen dat op de rol....

Toegevoegd na 2 minuten:
De prijzen vanaf ongeveer 12 euro per vierkante meter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij Kwantum hebben ze verschillende soorten. Vanaf € 5.31 per meter.
bamibal
12 jaar geleden
Bij de hornbach hebben ze ook verschillende rollen. Prijzen kan ik je zo helaas niet vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Er zit geen Hornbach in de buurt van Weert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd!
De prijs is erg afhankelijk van de kwaliteit (poolhoogte, drainage, zonuren zonder verkleuring, etc.), maar reken op prijzen tussen de 3 en 9 euro per vierkante meter.

Een beetje tuincentrum of bouwhal heeft het wel, net als de Leenbakker.